Torsdagen den 2/7-09

Hej hej!

I dag så åkte jag och Henke till Skiljebo för att kolla på en lägenhet och när vi va klara med det så åkte vi hem till syrran.  Vi hjälpte till med allt som behövdes fixas innan ljuspartyt skulle börja kl 18, mamma skurade golven i köket medans jag packade upp lite kartonger. Syrran och Anders åkte iväg för att handla mat och grill medans Henke va på övervåningen och tog hand om barnen. Sen fixade Henke och Anders grillen och jag kastade mig i duschen när jag va klar så hade Marita kommit, hon stod och packade upp medans syrran fick springa in i duschen och jaga strålarna. När vi va klara så kom Maria och Zebbe, Annett och Sofia, killarna va uppe i lekrummet med barnen medans vi fruntimmer höll på med ljuspartyt. När vi va klara med det så va det dags att fixa maten och grabbarna grillade medans vi fixsade med salladen och allt annat som behövdes fixas med.  Sen satte vi oss alla ute på altanen och käkade och snackade för fullt vi hade jätte trevlig och det va alkohol till maten. Zebbe gick iväg med Nova på en promenad och de hade jätte trevligt när de kom tillbaks så la sig nova i soffan bredvid mig och Maria och där låg hon tills vi skulle gå. När vi sedan kom hem så satte jag mig vid tv och Henke vid datorn sen va det sov dax.

 

Dagens bilder!

Marita!

 

Annett

 

Jag , syrran och Sofia!

 

Maria!

 

Zebbe hjälper Marita att packa!


Lite av ljusen som hon hade!

 

Daxs för grillning!

Mosters älskling!

 

Zebbe spelar på Henkes mobil!

Lilla Nova! Hon va helt slut av värmen! Hon va inte sig själv

Maria och Henke

Jag och Annett!

Ha ha Sofia!

Nu kommer syrran med skumpan!

 

 

All kärlek till er!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg man är då...hahhaaaa

2009-07-04 @ 19:41:26
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0