Torsdagen den 23/7-09

Hej hej!

I dag så kom Henke hem och käkade pankakor med mig sen när han åkte så gick jag och Nova över till Sandra för att hjälpa henne att byta rum med sonen sin. När vi gjort det så gick vi hem och jag hoppade in i duschen sen när Henke kom så åkte vi och kollade på en lägenhet men den va inte så fin så vi tackade nej till den. Sen åkte vi hem och käkade och efter det så slocknade vi båda två, jag i fåtöljen och Henke i soffan. Syrran ringde vid 21 tiden så då åkte vi till IKA Maxi och handlade lite sen åkte vi hem till henne och tog oss en kvälls fika så fick jag krama Jonathan god natt. När vi kom dit så hade syrran med sig tavlan som min faster hade målat till mig och Henke och jag må ju säga det. Fan vad rörd Henke blev han sa att han känner sig så omtyckt av min faster och farbror och att min faster visar det. Tavlan va skit flummig jag älskar den så nu ska vi skaffa en snygg ram till den och hänga den ovanför sängen . Men så länge så får den stå på hyllan för vi vill inte att den ska bli skadad på något vis. Nu har jag betalat räkningar och ska gå och sova ha det bäst, ja just det måste ju bara berätta att jag beställde en tavla med Novas bild på som det kommer vara två krokar på så man kan hänga upp hennes koppel på. Min uppfödare gör massa fina saker i trä och sen säljer hon koppel och halsband så jag rekommenderar er alla som är intresserade att gå in på hennes hemsida http://www.hundverket.com/gallery_6.html jag har den även på länkar så ni kan gå in. Ha det bäst nu.

 

Dagens bilder!

Skylten som Laila min uppfödare gjort av Novas bild på trät. Så jäkla snyggt det blev!

Tusen Tusen tack Laila!


Sandras säng som jag skruvade isär, hon ska sälja den så är det någon som vill ha den så hör av  er 2700 kr ska hon ha för den!

 

Tavlan min faster målat till oss.Tusen tack Karin vi älskar den!


Nu står den säkert tills vi ramat in den!

 

Sånt här väder har vi över Västerås nu...SUCK...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad är det för mått på sängfan!?!?

2009-07-24 @ 02:32:03
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Jessica Björklund

det är 80 ihop och som bredast 160 så kan man välja hur mycket däri mellan man vill ha den...hon satte ut den på blocket för 2800 och det är tre som har hört av sig så jag vet inte om den finns kvar hon skulle höra av sig....kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0