Torsdagen den 16/7-09

Hej hej!

I dag har det varit mycket, det började med att Sandra L väckte mig i morse och jag va så jäkla bakis men tog mig ändå upp för att göra mig klar inför att åka till syrran. Jag och Nova gick på bussen vid mig så kom Sandra med William vid deras busshålls plats. Vi snackade lite och då fick jag reda på att det skulle grillas hos syrran, bakis som jag va så såg jag inte fram emot en massa folk. När vi kom dit så va Maria med alla tre barnen och sambon Nicklas där sen va även Anette med sonen Adam där och även Linda med dottern Ida samt Nickes bror. Jag hälsade på alla och tog det relativt lugnt i början, Anders kom vid 12 tiden och då sattes grillen på sen dök även Henke upp efter en liten stund. Vi grillade och sedan käkade vi ute på altanen. De hade tagit ut matbordet så det blev ett ända lång bord, efter maten så kände jag mig lite bättre men va fortfarande seg i kroppen. Henke åkte tillbaks till jobbet när han ätit och vi andra fixade med ungar och efterätten, jag och Sandra gick upp till lekrummet med småttingarna och de två större pojkarna va och lekte i parken. Sen kom grabbarna upp och lekte lite med barnen, när vi fikat så tog vi bort allt och så satte vi oss ute och spelade ett spel. Killarna vann men det blir säkert revansch någon dag nästa vecka får man hoppas, vid fem så åkte alla hem och då va det bara jag och Nova kvar. Vi la oss i tältet och där tvärslocknade både jag och Nova. Sen satte vi oss och käka lite innan Henke kom, syrran värmde mat till honom och sen drack de kaffe innan vi åkte hem. När vi kom hem så poppade vi popcorn och kollade på Tranceformens i Blue Raye , Henke har lagt sig och det ska även jag göra nu. Tusen tack för en kanon dag i dag syrran puss!

 

Dagens bilder!

 

Lek och bus!

 























Kärlek till er alla!




Kommentarer
Postat av: wiiwa

Fan va mysigt ni verkar ha det!

Man blir ju sugen på o skaffa hus! =)

Kram!

2009-07-17 @ 09:26:26
URL: http://wiiwa.blogg.se/
Postat av: Maria

Du jag är glad att du var där och förgyllde min dag!!

Du rockar...din syrra rockar och fuck va det var.

Jag vill ha mer sånna dagar!!

2009-07-17 @ 17:24:16
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Maria

skicka lite bilder till mig är du goooo du har väl min msn?

2009-07-17 @ 19:52:41
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Maria

skicka lite bilder till mig är du goooo du har väl min msn?

2009-07-17 @ 19:52:44
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0