Tisdagen den 7/7-09

Hej hej!

I dag så kom Henke hem och käkade så det blev kyckling och ris till middag sen körde han mig och Nova till syrran. Nova låg på tomten medans jag, syrran och Anders höll på i garaget och städade lite, Jonathan vaknade vid 14 tiden så då va han också i garaget med oss. När Mathias sedan vaknade så åkte jag och Anders till återbruket för att kasta allt skräp som syrran inte ville ha kvar. Sen när vi kom tillbaks så började syrran med maten och Henke kom strax efter, vi käkade sen åkte vi till IKEA för att köpa ramar men Nova fick vara kvar hos syrran undertiden för det va så varmt ute och vi ville inte ha henne i bilen. När vi kom tillbaks så låg Nova i soffan och sov, syrran höll på att baka bullar så vi stannade kvar. När det va klart så bjöds det på bullar och jordgubbar det va jätte gott, sen började jag knäppa kort på Jonathan för han ville det så han poserade på cykeln och på traktorn sen kom mamma och strax efter det så kom Matilda och Signe. Vi la in Nova i buren inne i vardagsrummet så hon inte skulle busa med Signe och det är första gången det är en hundkompis som kommer och hon inte får busa så det va gnäll ett tag i buren men sen la hon sig och sov. Vi satt ute på altanen medans det regnade det va så mysigt, när klockan va närmare halv elva på kvällen så åkte vi hem och jag började fixa med ramarna medans Henke satt vid datorn sen tog jag ut Nova och så va det sov dags.

 

Dagens bilder!

 

Jonathan poserar!

 

Syrran bakar bullar!

 

Nu är det fika!

 

Nu har Matilda och Signe kommit!

 

Nu regnar det ute!


Jag och syrran provar en hetta mössa och jag må ju säga att alla fick sig ett gott skratt!

Syrran!

 

 

Jag rog kort på målnen!

 

Så har vi Signe igen!

Ha ha här får hon staffe ryck! ASG:

 

All kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Maria

ÅÅÅÅ ni verkar haft en mysig dag!!

2009-07-08 @ 19:00:47
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: sofia

A gos gos goooos

2009-07-08 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0