Tisdagen den 28/7-09

Hej hej!

När jag vaknade så åkte jag hem till syrran, Sofia och Axa kom strax efter och så va vi där bra länge. När hundarna vilat och ungarna vaknat så tog vi en promenad till lekparken och då fick Balder följa med. Vi va i lekparken ett tag sen gick vi hem så ungarna fick äta lite och Anders kom hem strax efter att vi kommit tillbaks. Sofia kollade på sakerna som syrran skulle hiva och tog vitrin skåpet och lite annat. Sen åkte jag och Sofia till djuraffären på Bäckby och sen körde hon hem mig, när jag kom hem så satte jag på spisen för jag tänkte göra mat och så satt jag framför datorn medans jag väntade och då kom Henke hem. Jag blev förvånad eftersom han skulle till Engson men kom hem, Engson skulle hem så då åkte Henke hem också. Vi käkade och sen kollade Henke lite på tv medans jag satt vid datorn, vi la oss för att vila en stund men det slutade med att vi somnade och så vaknade vi kl 22 och det är ju mindre bra eftersom Henke ska jobba i morgon. Jag och Henke satte oss framför tv och käkade lite glass sen satte han sig vid datorn efter någon timme sa jag till honom att han måste sova om han ska orka upp i morgon. Jag och Nova tog oss en promenad runt kvarteret och Henke gick och la sig nu tänker jag också lägga mig och sova.

 

Dagens bilder!

Sofia och syrran snackar killar!

 

Nova och Axa!

Syrran och Mathias!

 

Jag och Jonis!

 

Nova och Axa!

 

Lekparken!

Jag har Jonis kepa på mig!

 

 


Syrran och barnen!

Gunga med moster tyckte dom om!






Sofais hudar!
Balder sitter och Axa ligger!

Hemma igen!




Nu får Nova ha koppel på sig eller gå i lina för hon har börjat ry,mma.
Hon tog med sig Axa på en tur i dag hos två grannar .




Mathias sitter och vinkar för fullt!


Sofia T!


Mathias får lite mat i sig!



Kärlek till er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0