Tisdagen den 21/7-09

Hej hej!

I dag så tog jag det lugnt och kollade lite på film sen satt jag vid datorn och chattade med Emma och Sickan. När kl va 18 så gjorde jag mig klar för jag skulle möta upp tjej ligan på skrapan, när jag va klar så lämnade vi Nova hemma så körde Henke mig till skrapan och sen åkte han vidare till killarna. Jag och Maria tog ut pengar sen gick vi alla till Bellmans, vi satte oss vid långbordet och sen va det massor med snack, skratt och grymt god mat. Henke hämtade mig vid halv elva så åkte vi hem och Nova hade varit jätte duktig hon har antagligen sovit hela tiden och hon blev jätte glad när vi kom. Henke tog ut henne och nu tänkte jag lägga mig på soffan och gosa med honom.

 

TUSEN TACK FÖR EN KANON KVÄLL TJEJER DET BEHÖVDE JAG. FICK JAG ANNAT ATT TÄNKA PÅ TUSEN KRAMAR TILL ER ALLA.

 

Dagens bilder!

Jag och Nova gosar i soffan!

 

På Bellmans!

Vi kollar in menyn!

 

Alex och Melle!

 

Anette och Maria!

 

Vickan och Catha!

 

Jag och Zene!

 

Våran förätt , mat samt efterätt!

Förätt!

 

Maten som beställdes in!

Min mat!

Melle, Maria och Cathas mat!

Alex mat!

Anettes mat!

Zenes mat!

Vickans mat!

 

Sitter vi och äter och pratar älgar,björnar mm!

 

Efterätten som jag , Melle och Maria åt!

 

Glada Vickan!

 

Åter igen tusen tack för en kanon trevlig kväll puss på er alla!

 

Kärlek till er alla!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Puss Puss....

2009-07-22 @ 00:59:41
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0