Tisdagen den 14/7-09

Hej hej!

I dag så har det varit ganska lugnt, jag åkte hem till syrran vid 11:30 sen har jag varit där hela dagen. Jag och mamma har sytt gardiner eller rättare sagt en gardin och fållat massa andra gardiner. Sen har vi hjälpts åt med lite allt möjligt och Nova har varit på tomten och bitit på massa pinnar, Henke kom vid 19 tiden och sen vid 20 tiden så kom Mathilda med familj över. Vi fikade en stund och snackade massa så det blev mycket skratt sedan åkte jag och Henke hem. Vi käkade medans vi kollade på tv och nu ligger han i soffan och sover, jag ska ut med Nova och sen kasta mig i säng, ha det gött.

 

Dagens bilder!

 

Nu har Mathilda med familj kommit!

 

Kärlek till er alla!


Kommentarer
Postat av: wiiwa

2009-07-15 @ 15:16:50
URL: http://wiiwa.blogg.se/
Postat av: wiiwa

Men just ja! det hade jag helt glömt bort!! Jag får kika förbi någon dag på en kopp kaffe så fixar vi till det =)

Kram!

2009-07-15 @ 15:18:11
URL: http://wiiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0