Söndagen den 19/7-09

Hej hej!

I dag har vi mest tagit det lugnt och bara slappat men vid 17 tiden då det slutat regna så åkte vi till Skälby för att gå i skogen med Nova. När vi kom dit så blev hon helt eld och lågor, hon sprang omkring och nosade för fullt sen lekte hon med en gren och det va kul en stund men på väg till bilen så hittade hon en pinne som vi kastade och hon sprang omkring och hade så otroligt kul. Ja så pass kul att hon inte märkte att det regnade men när vi kom hem så ville hon bara in för då helt plötsligt så la hon märke till regnet. När vi kom hem så lagade vi mat och kollade på Cesar sen gjorde vi milkshake och gav Nova ett grisöra och det älskade hon må jag säga man hon har bitit på grisörat i ca 4 timmar och det märks knappt att hon tuggat på det…Nej nu ska jag sova ha det bäst.

 

Dagens bilder!

Nova biter på sin krabba och vad hittar jag på golvet jo hennes tand.

Henke sitter och läser Vc forumet som alltid.

 

Vår frukost!

 

I Skälbyskogen!

 

Hemma igen!

 

Kärlek till er alla!

 


Kommentarer
Postat av: wiiwa

Myspys i skogen =)

Vad stor Nova har blivit!

Jag kan komma över idag på en kopp kaffe =) Och ändra din bakgrund =)

Slutar jobbet klockan tre, hör av mig då!

Kram!!

2009-07-20 @ 08:53:35
URL: http://wiiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0