Söndagen den 12/7-09

Hej hej!

I dag har jag varit så otroligt bakis, Henke fick ta hand om Nova för jag mådde pyton hela natten och somnade inte förrän kl va närmare 11 på morgonen och sen sov jag fram till kl va närmare 14 innan jag vaknade men va kvar i sängen till kl 15. Sen har det bara varit promenader ut och sen legat i soffan och tagit det lugnt, vid 20:30 åkte vi hem till syrran för att hälsa på en stund och vi snackade lite sen åkte vi hem ca 22:00 för jag va helt slut i kroppen. När vi kom hem så käkade vi macka och sen la jag mig för att kolla på film och Nova ville också va med i ett hörn så hon la sig på mig och där låg vi halvt döda båda två innan vi kastade oss i säng.

 

Dagens bilder!


De har gjort om i lekrummet!

Jonathans nya boll hav, han älskar det så nu ska syrran köpa mer bollar till den.

 

Nova är lite busig!

 

Hemma igen!

 

All kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0