Onsdagen den 22/7-09

Hej hej!

I dag har jag tagit det lugnt, Sandra L ringde så efter att Henke varit hemma och ätit så gick vi till Coop och handlade sen gick jag och Nova hem för det behövdes städas. När Henke kom så damsög han sen fixade jag lite allt möjligt här hemma och efter det så gick vi ut med Nova på baksidan och så fick hon busa lite. Hon och Henke sprang som tokar och busade medans jag försökte hänga med i svängarna med kameran. Sen gick vi in och jag lagade mat, när vi käkat så åkte vi hem till mamma och hämtade matberedaren och så handlade vi lite ingredienser . När vi kom hem så började jag baka det blev jätte många vanilj bullar och några mandelmassa bullar. När de va klara så tog jag tre och Henke åt sex stycken, nu har jag fryst in så det finns när det kommer folk hit. Sen har jag kollart in Qountdown på You Tube så nu ska här letas biljetter till det . Det är i Amsterdam och det är den 31 december, fan vad skönt att man inte har barn så man kan åka iväg på sånt här..ler.. Henke blir antagligen hemma med Nova eftersom han inte gillar den här musiken så mycket eller han gillar den men vill inte dansa i flera timmar..  Det hade varit kanon att åka dit förra året va jag och några bekanta i sthlm och kollade på Tiesto så i år blir det nog det här om jag hittar biljetter. Gå in på den här Lenken så kan ni se vad jag pratar om :  http://www.youtube.com/watch?v=2IWlD-IeIFs&NR=1 .  Nej nu ska jag sova ha det bäst!

 

Dagens bilder!

Vart är husse?

Där är han ju!

 

Hemma igen!

Jag har hunnit duscha medans degen jäste!

 

Nu är bullarna klara!

 

 

Kärlek till er alla!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men fuck va gott med nybakta bullar...kanske ska göra det nästa natt som jag jobbar...

2009-07-23 @ 03:20:51
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: wiiwa

När får man smaka på dem där bullarna då? ;)

Kram!

2009-07-23 @ 08:45:05
URL: http://wiiwa.blogg.se/
Postat av: Henko!

RÖR INTE MINA BULLAR!!!!! :D

2009-07-23 @ 10:45:02
Postat av: sofia

mamums!!! kanske kommer å smaskar imorn;) puss

2009-07-23 @ 19:25:31
Postat av: wiiwa

Skaffade lugg =)

Ja topen! Det låter kanonmysigt med grillning =)

Vi får höras!

Kram!

2009-07-23 @ 19:39:16
URL: http://wiiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0