Onsdagen den 15/7-09

Hej hej!

I dag har jag varit hemma och tvättat sen gick jag och Nova till skallberget för att lämna ett brev till mimer och då mötte vi upp Sofia. Jag och Nova följde sedan med Sofia för att hämta böcker som hon beställt och sen följde vi med henne hem. Hon bjöd på vin så vi satt mestadels i solen och drack sedan så ringde Henke och då åkte vi iväg för att hämta kort på ICA Ettan och sen åkte vi hem för att hämta hund mat. När vi va klara med det så åkte vi hem till Sofia och Gugge för de höll på att grilla och vi käkade sen lånade jag lite kläder av Sofia och så körde Henke oss till Tidölindö för Hanna och Elin skulle grilla. När vi kom dit så kom deras polare med en rottis/schäfer blandning så Nova fick sitta i buren en stund sen släppte vi dem lösa på tomten. Det va lite spänt i början men sen släppte de loss båda två, vi satt ute och drack och snacka sen gick vi in för det va för mycket mygg. Henke kom och hämtade oss vid 23:30 tiden för då va han klar med lillebror. Nu är vi alla hemma där vi ska och jag är aprak men ska hoppa in i duschen så jag nyktrar till för i morgon ska jag till syrran med Sandra L och Maria med diverse barn, ha det göt nu!

 

Dagens bilder!

Hos Sofia och Gugge!

 

Hos Hanna och Elin!

 

Nu har vi gått in,  för det är för mycket mygg ute!

Gulliga Elin!

 

Underbara Hanna!

 

Fulla Sofia, ha ha ha!

 

 

Nova har jätte roligt!

 

Alla e sammlade förutom jag som tar kortet!

 

På väg hem!

 

Kärlek till er alla!


Kommentarer
Postat av: sofia

Puss gums.. kul som alltid;) love u

2009-07-16 @ 01:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0