Min kärlek till dig!

Kärleken är tålig och mild. Kärleken avundas inte, den skryter inte, den är inte uppblåst, den söker inte sitt, den brusar inte upp, den tillräknar inte det onda. Den gläder sig inte över orättfärdigheten men här sin glädje i sanningen. Den fördrar allting, den hoppas allting, den uthärdar allting. Kärleken upphör aldrig!

 

Kärleken till dig är förstark för att kunna beskrivas med ord!

 

 

Du är mitt allt, my Everything
Utan dig skulle jag inte kunna leva
Inte en dag, inte en sekund
Så när du inte är här
Så den ända jag tänker på
Är den jag håller kär
Varje sekund utan dig
Det känns som tusen år
Så detta jag tänker säga
Jag kan säga det om och om igen
Jag Älskar Dig






Kommentarer
Postat av: Maria

Såååå gulligt!!!

<3

2009-07-24 @ 03:50:18
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: wiiwa

Är så glad att ni har funnit varandra... =)

Keep up the good work in paint!

puss

2009-07-24 @ 08:14:45
URL: http://wiiwa.blogg.se/
Postat av: Henko!

hehe du är för underbar babe!

Jag älskar dig dubbelt tillbaka.



Pussen...

2009-07-24 @ 11:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0