Måndagen den 6/7-09

Hej hej!

I dag har det varit en riktig slapp dag, Sofia kom hit vid 12:40 tiden och vi satt på balkongen och snackade lite innan hon åkte hem för att hjälpa mannen med städningen. Jag och Nova sprang ner till tvätt stugan och sen tog vi oss en kort promenad, när vi kom in så började hon leka för fullt så jag försökte lugna ner henne för hon ska va försiktig nu i några dagar så man kan se om benet blir bättre. Sen va det dags att gå ner igen och då följde Nova så glatt med och så blev det ytterligare en promenad. Jag har varit nere 3 gånger och Nova har varit med alla gångerna och sen har vi varit ute i samma veva, när Henke kom hem vid 16:30 så va han trött så jag lagade lite mat till honom och så somnade han i soffan efter att han ätit. Nov ligger i våran säng och sover för fullt så det är ganska tyst och skönt här hemma tycker jag, nej nu ska jag ner och hämta upp kläderna sen är det dags att göra sig klar för vi ska iväg och handla lite mat sen blir det väll lugnt resten av kvällen kan jag tänka mig. Ha det göt nu!

 

Mina sömn tutor!

 

All kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja inte riktigt som pappa ;)

2009-07-06 @ 21:50:40
Postat av: wiiwa

hehe man ska alltid bikta sig =P

Jo klart vi skulle ha sets!! Gah, pliiiis jessica kill me!!

Men vad gör min fröken Björklund på Onsdag??

Jag slutar klockan 15:00, jkan kolla med papi om jag kan få låna bilen så drar vi iväg =)

Kram!!

2009-07-07 @ 08:24:56
URL: http://wiiwa.blogg.se/
Postat av: Maria

Så skönt med två sovande monster!!

2009-07-08 @ 08:44:38
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Maria

Så skönt med två sovande monster!!

2009-07-08 @ 08:44:41
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0