Måndagen den 27/7-09

Hej hej!

I dag så gick jag hem till Sandra L med Nova sen när hon gjort sina ärenden så tog vi en promenad med Nova hemåt så lämnade vi henne där medans vi gick vidare till Coop. Vi handlade det vi skulle sen hämta vi henne och gick över till Sandra igen. När vi varit där ett tag så gick jag och Nova hem och jag gjorde lite ärenden sen åkte jag Henke och Nova iväg och postade brev och sen hämta till syrran. När vi kom så hade Jonis och Anders badat så Jonis kom och satte sig i mitt knä och pratade för fullt. Sen va det dags för han att sova så han gick och la sig och vi fikade lite så mitt i fikat så kom mamma och hälsade på. Hon hade som vi köpt kläder till barnen, vi fikade och snackade massor om allt och inget sen gick vi ut i garaget och rensade lite så jag hittade lite saker som svärmor kunde ta istället för att de kastar det. När vi va klara så åkte vi hem och även mamma åkte hem, när vi kom hem så satte jag mig vid tv och kollade på de inspelade programmen medans Henke satt vid datorn. Nu tänkte jag gå och sova så jag orkar upp i morgon.

 

Kärlek till er alla!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0