Måndagen den 20/7-09

Hej hej!

I dag har jag tvättat och suttit och skrivit en självbiografi om mitt liv med Jesper och dess helvete. Vid 16 så kom Jonna hem till oss och vi satt och drack milkshake som Hanna lärt mig göra gott som fan va det. Sen hjälpte Jonna mig med min blogg och visade mig massa nya saker, sedan kollade vi lite på Transformens och så åkte hon hem till Tommy och jag gjorde mig klar och gick över till Sandra på en fika och snack sen gick jag förbi Qamilla men hon hade inte kommit hem ännu så jag gick hem . När jag kom hem så lagade jag mat till Henke sen fortsatte jag skriva och nu har Henke gått och lagt sig och jag sitter här och får skavsår i rumpan av att sitta på den här grymt osköna stolen. Nej nu ska jag sova ha det bäst.

 

Dagens bilder!

Jonna njuter av milkshaken som jag gjort.

 

Hos Sandra och Wiliam!

 

Hemma igen!

Min älskling!

 

Nova och jag busar!

 

Kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0