Måndagen den 13/7-09

Hej hej!

I dag har jag haft jätte trevligt, det började med att jag och Nova tog en promenad med Sandra L till Ö&B  sen på vägen hem så skulle vi till ICA Ettan men det va för varmt för Nova så vi gick hem till mig och käkade lite glass medans vi kollade på Patrik 1.5. Fan den är så otroligt rolig, Henke kom hem vid 16 tiden och hade sådan yrsel så han gick och la sig. När filmen va slut så gick Sandra och William hem och jag kastade in mig i duschen sen väckte jag Henke för att kolla om han skulle med men han mådde skit dåligt. När han reste sig så ramlade han in i garderoben för han va så yr men efter mycket om och men så ville han följa med så han gjorde sig klar och så åkte vi hem till Hanna och Jason. När vi kom dit så hade de gjort mat så vi käkade gott och vi pratade massor sen bjöd de oss på milkshake och när vi druckit det så gick jag och Hanna ut med Nova. När vi kom in så kollade vi på bilder från när Hanna va i Thailand och sedan från USA. Vid 22 tiden så åkte vi hem, det va kul att se hur de hade fått i ordning i lägenheten och bröllops presenten va jätte fin och passade verkligen in i lägenheten. När vi kom hem kollade vi lite på tv sen gick vi och la oss. Jag fick plötsligt så grymt ont i huvudet så när vi la oss tog jag två Ipren och sen försökte jag sova.

 

Jag har gjort mig klar och nu är vi på väg!

 

Kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0