Lördagen den 4/7-09

Hej hej!

När jag vaknade så skulle jag göra mig klar för att åka till utställningen men när Nova skulle upp så ramlade hon ihop och då la jag henne i hennes säng så hon fick vila en stund för jag trodde att hon hade blivit stel men när vi skulle gå så haltade hon som sjutton. Vi åkte till Rocklunda men där va det ingen utställning så då gick vi mot Västerås hallen och som tur va träffade vi ett par med deras två staffar så vi följde med dem och då kom vi rätt. När jag kom dit så stod Laila och pratade med en kvinna och när de va klara så kom hon fram och kollade på Nova. De tyckte att hon va så fin och det måste jag hålla med om, det kom fram 4 st. till oss och frågade från vilken kennel hon kommer ifrån och då sa jag med stolthet Joddricks kennel. Nova låg mest hela tiden oh jag kollade på alla fina staffar och jag må ju säga det att Novas pappa och morbror är grymt fina. Diva gick det jätte bra för och även Azalea, när jag skulle gå så va det dags för Troja att ställas ut och det är Novas mormor. De hade med sig lilla Blazzie men som sagt hon är inte så lite längre ha ha ha. Dite fick vara hemma för hon skulle inte ställas ut och det är Novas mamma men gud va kul det va att träffa Laila och hennes man. De är så otroligt lätta att ha att göra med och hundarna är ju kanon fina på alla sätt måste jag säga. När vi åkte hem så började det självklart att regna men vi blev som tur va inte allt för blöta nej nu ska jag fixa med maten och göra mig klar för snart kommer tjej ligan hit vi ska kolla på film, äta gott och umgås. Ha det bäst nu och Laila tack för en trevlig dag..Kram på er i Lycke!

 

Dagens bilder!

But´s Charming Ruffians Takes Two To Tango "Tango" är Novas pappa!


Lyckades inte få så bra bilder på honom!




Novas morbror!










Novas morbror med sin ägare samt Azalea med ägaren Laila!


Novas mormor Troja!





Diva!







Azalea!




Diva och Azalea!

Azalea ställs ut!












Blandade Stafforshire Bullterier!

























Och så den vackraste av dem alla Nova!









All kärlek till er där ute!



Kommentarer
Postat av: Maria

Lös allt genom att prata!! Inte vara sur och oggiga.

Jag lyssnar mer än gärna, för jag gillar er båda två i massor!!

2009-07-04 @ 19:52:48
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0