Lördagen den 11/7-09

Hej hej!

I dag har vi varit ute i Dingtuna hos Ulf och Annett, det har grillats och alla söner med deras respektive va där. Det va jätte trevligt och när kl närmade sig 18 så åkte vi till Skallberget för att lämna av Danne och Emma för de skulle till bekanta och sen hämtade vi upp Sofia hemma hos henne. Henke körde ut oss till Tidö Lindö vi skulle hem till Hannas föräldrar och festa och det va jätte kul.  Vi drack och när vi kom va vi väll ca 15 pers men senare mot kvällen så va vi närmare 30 pers och vi satt ute på verandan medans Nova lekte med er rottis tik på 4 år och sen när hon sovit en stund så hade rottisen gått hem men då hade det kommit en labb tik på 18 månader och de hade jätte kul ihop.  Henke kom och hämtade vid 03:10 tiden så vi va väll hemma vid 04 tiden. Nova gick och la sig och även jag och Henke men det må jag säga jag mådde ju som jag förtjänade, natten och morgonen blev tuff för mig.


Dagens bilder!

Nova har legat brevid mig och sovit, ha ha Henke han ta kort på henne.


Hemma hos Henkes pappa!

Ulf och lilla Zigge

 

Sandra S och Anette är grill mästarna!

 

Emma med sonen Zigge

 

Danne!

 

Grymt fin bild på Zigge och Henke!

Tog på Henke, Celine och Zigge som blev bra men pga mammans önskan om att hon inte ska vara på bild så kommer inte den bilden upp.

 

På fest!

Hanna!

 

Sofia!

 

Ha ha fulla men glada!

 

Hanna med systern Elin!

Nova har jätte kul med vovven

He he ja hä e man helt aprak!

 

Henke trött men glad!

 

Sofia mår kalas!

 

All kärlek till er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0