Fredagen den 3/7-09

Hej hej!

I dag har det varit en jobbig dag, det började med att jag vaknade vid 13 tiden och va skit stressad för det behövdes städas eftersom Laila skulle komma och så skulle vi kolla på lägenhet kl 15 och så träffa Henkes familj vid 17 och där i mellan hinna träffa Laila. Jag och Henke började bråka om att han inte städat medans jag sov och att man alltid måste säga till honom att göra saker innan han gör det. För att göra något självmant det skulle aldrig falla honom in så jag gemförde honom med Anders och då flippade han. Han va trött på mig och jag skulle ta mitt pick och pack och dra, då gör jag det sa jag till honom och så drog han i väg men kom sedan hem och frågade om jag fortfarande va sur jag vägrade prata med honom. Han har sagt sitt och det är allt jag behöver höra, jag va ledsen nu känns allt mycket bättre. När Laila ringde vid 19 tiden så hade de precis kommit fram till hotellet i Västerås så de va trötta och då bestämde vi att vi skulle ses i morgon på utställningen. Jag tog Nova och så gick vi till bussen för vi skulle hem till syrran. Det är ju Power Meet i stan så vi fick vänta i 55 minuter inne i stan innan bussen åkte vidare mot Bäckby. Normalt så väntar bussarna in varandra och då handlar det om 10 min men inte nu inte, vi va framme hos syrran vid 20:50 och då höll de på att fika sen satte mamma igång med att plantera om krukorna som står på framsidan sen höll vi på med lite allt möjligt så det blev lite skratt i allt elände. Det började blixtra och dundra för fullt på Skälby och när mamma skulle hem så va det tänkt att jag skulle gå från henne med när vi skulle åka så började det spöregna så hon körde mig hela vägen hem i stället och det va ju lika bra för när jag lyte ut Nova och öppnade dörren bak så försökte hon hoppa in där eftersom det regnade så otroligt mycket. Satte mig framför datorn en stund sen gick jag och la mig.

 

All kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0