Fredagen den 24/7-09

Hej hej!

I dag har det bara varit lugnt, Sofia kom vid 14 tiden så då käkade vi lite medans vi hade en film på sen åkte hon vid 16 tiden. Hon ska till syrran i utlandet och kommer inte hem på en vecka eller två, jag och Nova tog bussen till syrran men när jag kom ner till stan så fick jag mess av Madde så jag stannade till hos henne så hon fick träffa Nova. Vi tog ett glas rött och så pratade vi massor det va jätte trevligt. Hennes yngsta dotter ville behålla Nova så det va ju kul att hon va omtyckt, Henke hämtade upp mig så åkte vi till syrran. När vi kom dit så stod Anders och Britta och lagade mat jag och syrran gick ut och pratade lite hon behövde ventilera sig. Sen åkte jag och Henke hem och lämnade Nova vid 20 tiden, när vi lämnat henne så va det raka vägen till Sofia och Gugge för de skulle med oss och handla. Vi åkte till ICA Maxi och så gick vi skilda vägar och handlade, de blev klara före oss fast vi handlade mindre. Sen åkte vi hem gjorde kvälls macka och så blev det en ny film, båda va jätte trötta så när filmen va slut så satte vi på tv och självklart somnade vi i soffan. Jag vaknade med en sådan otrolig irritation över mig och så väckte jag Henke så gick vi oss och la oss.


Dagens bilder!

 

Kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0