Fredagen den 17/7-09

Hej i dag fyllde min mamma Gerd 57 år, vi va bjudna hem till syrran där hon gjort mat åt mamma och sen har vi alla köpt blommor till henne. De hade gjort grillspätt med korv och kött, lök, svamp och paprika på. Sen fick vi potatisgratäng och diverse till, när vi ätit så blev det efterettt och då va det tårta som syrran gjort och när vi fikat klart så pratade vi en stund sen ville jag hem för jag är inte på mitt fulla esse i dag. Henke tvättade när vi kom hem och sen åkte han till garaget med Risvall, jag gick över till Sandra L med barnkläder och så stannade jag där en stund. Jag och Nova gick hem vid 21 tiden och sen vid 21:30 så åkte jag , Henke och Risvall i väg för att anmäla inför race som va i kväll. Det va skitkul att titta på och så fick man annat att tänka på så det va skönt men så kom vi hem och jag vräkte ur mig något så jag och Henke började diskutera och det kändes jobbigt för som sagt man kan aldrig visa sin svaga sida. Nu ska jag sova så hoppas vi på en bättre dag i morgon.

 

Dagens bilder!

 

Hos Sandra L!

Sussan/ Sandras lilla syster

 

Sandra och William

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0