Fredagen den 10/7-09

Hej hej!

I dag har jag varit hemma hela dagen, när jag gick upp så låg Nova bredvid mig i sängen och vi gick upp och tog en promenad sen satte jag mig framför datorn och då fick jag helt plötsligt ett mess. Jag kollade och då va det från ICA Ettan och det stod att vårat paket hade kommit så jag snackade med Sandra L och hon och sonen följde med till affären så jag kunde ta med mig Nova sen gick vi hem efter att Sandra köpt sitt och jag gjort mitt ärende. Hennes kompis kom precis när vi va framme vid Sandra jag sa hej då sen gick vi vidare hem. När vi kom hem så satte jag mig vid datorn och så ringde jag upp svärmor/Maggan och vi pratade i ca 1 timme, när vi la på så gjorde jag mig klar och Henke kom hem. Vi åkte till garaget för att lämna däcken och fälgarna han köpt till bilen sen åkte vi till IBBES och hämtade maten och sedan vidare hem till Maggan. När vi kom dit så pratade vi lite och så käkade vi, när vi käkat klart så gav Maggan lite mat till Nova och så tog jag och Maggan en promenad med Nova och det va så grymt skönt ute så det va perfekt väder för att gå i . När vi kom hem så låg Henke i soffan och sappade på tv vi kollade på halv åtta hos mig medans vi pratade lite. Sen vid 21 tiden så åkte vi hem, när vi skulle hem så åkte vi till affären för jag skulle posta lite saker sen åkte vi hem och satte oss framför tv och nu ligger Henke och sover och det ska jag också göra snart.. Ha det gött nu!

 

Dagens bilder!

Nova är på väg ner från sängen!

 

Nova blev så glad när husse kommer hem!

 

Nu är vi vid garaget och lämnar däcken!

 

Hemma hos svärmor!

 

All kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Tallhed

är de en amstaff valp du har?!



jo, de kommer nog gå bra..

2009-07-11 @ 00:58:29
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: silly

åh så mysigt =)



Vilken sööt hund :D! de e en valp va :)? va e de för ras?

2009-07-11 @ 01:37:02
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Maria

Hallå...vilken härlig dag ni verkar ha haft igår!!

2009-07-11 @ 21:57:50
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0