Välkommen till min nya blogg!

Ja du här sitter mn en kall mörk vinter/vår kväll och försöker sig på det här med att blogga. Det funkar väll sådär men prova börman annars dör man.
Denna månad har jag haft fullt upp både med att jobba , vara sjuk och flytta. Jag och sambon flyttade till gidde från vallby och jo tack det kan man kalla skilnad. Det är grymt mycket bättre standard på lägenheterna och området i sig...Nu har man kommit iordning och även hunnit haft the girls här....
Sen tog vi även bort våran hund kira innan flytten och det va betydligt jobbigare men det va nödvändigt.. Ha det bässt nu så ska jag sätta mig med killen i soffan och bara slappa lite..Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0