Torsdagen den 29/1-09

Ja du i dag blev jag väckt av sandra strax efter 8 och tro mig jag har inte den blekaste aningen om vad hon sa.  Sen vaknade jag vid 13 tiden igen och då ringde jag killen, sen satte jag igång och städa för vi skulle få besök. Vid 15:39 så gjorde jag en annanas paj och den va klar och hade hunnit svalna lagom till alla kom. Henke kom hem vid ca 16:30 och sen kom mamma,syrran med kompanit strax efter. Mamma  har aldrig sätt hur det ser ut hema hos oss så det va kul att ha henne här. Hon tyckte det va en fin lägenhet och så fick vi fina inflyttningsprisenter av henne. Syrran hade med sig chiskake och morotskaka så vi hade mycket att frossa oss i..ler... Jonathan lekte för fullt med klossarna och bilarna, Anders och Henke satt och kackla  medans mamma och syrran prata och turades om att hålla Mattias. Vi fika och snacka, mamma fick se på våra kort sm vi har i albumet. Sen va det dax för dem att gå, Jonathan började bli trött och det närmade sig läggdax för honom, Så de stack strax innan 19 tiden. Jag och Henke la oss i soffan en stund innan vi åkte hem till Matilda för att hämta lilte saker.


Inflyttnings presenten. Två  ljustakar och två krukor. Tack så mycket
mamma vi älskar dem..ler..



Jonis leker med klossarna..ler..


Syrran och mamma...


Henke


Anders


Söta mattias


Våran fika..ler...

Nu är de påväg att gå..

Mamma och Matttias


Han ser ju förolig ut i den mössan..ler..


Ha ha Jonathan e påväg ut före alla andra...

När vi kom till Matilda så möttes vi upp utanför porten för vi skulle ha lite saker från hennes föråd. Och lilla Signe kom i full fart och började leka..ler.. Henke är så förtjust i den lilla damen. När vi åkte därifrån så han vi inte längre än till Pettersberg innan Matilda ringde oss. Tristan hennes yngsta har magsjukan och hon behövde blåbärsoppa så vi åkte och köpte det åt henne.  Sen åkte vi till syrran med lite saker som vi fått av Matilda och sen va det raka vägen hem

.

Vi möttes upp av en busig Signe..ler...


Henke och Signe busar för fullt..ler.


Här såg hon en meniska så hon står och funderar om hon ska springa fram
eller inte...Och det tog väll en minut sen sprang hon dit...


När vi kom hem så satte jag mig i soffan och kollade på mina serier och henke satte sig framför datorn och surfa lite sen gick han och la sig och jag har suttit framför datorn och skrivit här inne och samtidigt chattat med Matilda på msn.., Nej nu ska jag ringa Matilda medans jag röker och sen ska jag sova ...
God natt på er alla CIAO!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0