Tisdagen den 27/1-09

Hej nu har det hänt mycket. Jag va i stor sorg och jag hade ställt in mig på att jag och henke inte skulle hålla... Vi pratade inte med varandra på hela söndagen. Jag va bakis om fan och trog mig en promenad för att ränsa huvet lite men det hjälpte ingenting. Sen vid kvällskanten så gick jag hem till syrran för att få annat att tänka på. Vi pratade massor sen kom Anders hem med mat till oss, efter ett tag så gick jag hem och satte mig och kolla på film. När jag laggt mig och försökt sova ett bra tag så kom henke in och la sig. Jag kramade om honom och sa att jag älskar honom sen pussade jag honom på pannan. Jag sa till honom att vi måste prata och att vi skulle göra det på måndag efter att han slutat. Han sa ok sen somnade jag, henke sa att jag hade pratat i sömnen och tagit upp vårat bråk. Men inget jag mins...


Danne  fular sig. BMB i lördags ...


Så här ser det ut på bordet. Vi väntar på att få äta...


Jonny, Pär och Henke fulla och glada väntar fortfarande på att få äta...




Henke och hans älskade öl...


Jag och Jonna..ler.. fula och glada...ler..

Nu lite från Söndagen hos syrran:


Underbara Jonathan muntrarupp moster..


Han lyckas alltid få moster att tänka på annat närjag e ledsen..ler.. Han är
en liten papegoja, ha ha härmar allt man säger. Han påpekade att moster
röker och att momme röker..ler..



Igår vaknade jag av att Syrran och Sandra ringde på dörren. De kom efter att de lämnat ungarna på dagis. Vi satt och snackade och åt frukost sen kollade vi på filmen Bolt och sen gick Sandra hem för hon skulle tvätta men det visade sig att det va i dag som hon skulle tvätta. HA HA HA så hon gör..ler..
Efter en stund så kom Anja hit och hälsade på så då satt vi ner och snackade det va trevligt men igentligen så hade jag svårt att koncentrera min, för det ända jag tänkte på va hur det skulle gå för mig och Henke.


Anja sitter och läser BILD! ! !


Ha ha Mattias ser helt förskräckt ut..ler...


Mattias sitter i Anjas knä..ler..


Så glad han blir när man pratar med honom..ler..

Syrran och Anja gick vid ca 14 tiden då satte jag mig ner och börja fiffla lite med vårat fottoalbum. Sen satte jag mig vid datorn för att kolla igenom vad vi hade för filmer där. Henke kom innanför dörren strax efter 15 tiden. Vi satte oss ner och diskutera om vad som egentligen hände i lördags och sen berättade jag att jag inte klarade av att hans ex Jenny fanns med i bilden. Jag gav han två ultimatum och det va inte något att diskutera. Han ringde upp Jenny och förklarade att han aldrig ville ha med henne och göra nåmer. jag blev helt chockad över att han gjorde det för det trode jag aldrig..Han förklarade hur mycket han älskar mig och att hon inte bettyde ett skit för honom. Allt för dig min älskade sa han... Sen va det dax för mysoch sen va det raka vägen till jobbet för mig...

Nu till den här dagen!
Jag ringde syrran när jag kom hem från jobbet vid 9 tiden och sa att det va frukost hos mig ...Hon och Mattias kom över. Jag satt vid datorn och försökte skriva i min blogg men det va helt omöjligt för syrran kacklade på som aldrig förr om allt och ingenting... Sen kom Mathilda och Diva hit. Vi höll fortfarande på att äta frukost när de kom. Sen satt vi ett tag snacka och kolla på STEP UP 2 och när den va slut så gick jag ,mattan och diva ut på en promenad. Sen när vi kom hem så satte jag mig härigen och plinka lite på denna sidan. Ha ha syrran och Mathilda sitter och diskuterar Take That som är på tv. Det e så kul att sitta och lyssna på dem....Ha ha .
Hanka skulle komma hem efter jobbet så vi hinner umgås lite innan han ska till garaget och hålla på..ler...Sen vid 19 så är det dax för mig att jobba igen...Ha det nu bra så höres vi i morgon..ler..CIAO!


Snacka om att de fular sig..ler..




Syrran och Mattias..ler..Han e så söt..ler...


Söta Diva..ler.


Snacka om närbild...HAHAHA...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0