Tisdagen den 20/01-09

Ja du i dag har det varit en kort dag. Jag blev väckt av syrran, Mathilda och Diva, de kom strax efter kl 09. Jag hade dundrandes huvudverk men det va kul att ha dem här. Vi satt och pratade och sen om allt möjligt sen ringde dagis till syrran och sa att jonathan va sjuk. Han ville tydligen inte äta och sen tyckte de att han va varm, så syrran och mathilda/diva gick i väg för att hämta jonathan och sen hämta mat från pizzerian. Jag va hemma med Mattias som låg och sov i babysitter och tro mig, de han inte mer än utanför dörren så somnade jag i fotöljen. Jag vaknade av att de kom in, sen så började vi äta. Och det va då inge problem med Jonathans aptit. Han åt och va ganska spidad samtidigt för normalt så sover han vid 12 tiden och nu va han uppe på övertd.  När vi ätit klart så gick syrran hem med barnen så att Jonis skulle få sova. mathilda och diva var kvar en stund till och pratade. Sen gick även hon för hon skulle på möte tror jag hon  sa. När de gått så messade jag sandra för att säga att jag inte mådde bra så jag skulle bli sen till jobbet...Jag skulle dit och hämta pengar som är mina. Men när jag väl laggt mig så vaknade jag inte förens kl va 16:30, jag messade Matilda som väntat på mig och sa att jag nyss vaknat sen ringde Sandra S och bad mig komma ner för hon hade mitt schema med sig och så ville hon ta en cigg innan hon skulle vidare till dagis. Vi pratade jobb en stund och sen gick jag upp och hon iväg till dagis. Jag satt och chattade ett tag på msn och sen tog jag mig en promenad till syrran. Jag tog en kop teé sen ringde Henke och sa att han va utanför. Vi åkte till Matilda med ett par byxoroch sen va det raka vägen hem. Tröt som man är så går jag mig nog och lägger mig nu. Ska jobba i morgon ha det bra nu Ciao!!!


Dagens mat...ler..


Jonathan är uppe på övertid..ler...


Söta Diva låg neranför bordet när vi åt...


När jag kom till syrran va Jonis påväg att sova. Han fick lite hostmedicin ...


Nu va det blöjbyteoch sen raka vägen isäng..ler..


Busiga Mattias låg i syrrans säng och pratade på sitt språk..ler..


Syrran och Mattias busar lite..


När jag kom till Matilda med byxorna så möttes jag av en liten vilde..ler..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0