Söndag den 18/1-09

Hej hej alla glada..Nu är jag här igen! Ja du vad finns det att berätta om dagen inte mycket men kan ju börja med att man tyvär kom försent till jobbet. Och som om inte det va nog så skulle man självklart ha dundrande huvudvärk. Jag va liggandes fram till att sandra kom vid halv 12 tiden. Hon skulle skriva semesteransökan, sen ringde jag in en vikarie för jag kände att jag inte blev nå bättre. Vi gick ner till stan och gjorde ärenden och sen kom min underbara sambo och hämtade mig.  När vi kom hem tog jag teé och macka och sen va det raka vägen i säng. Jag vaknade strax innan fem och ringde då Sandra och sa att jag mådde bättre så hon kunde komma.. Syrran rignde och sa att de va vid lekparken utanför oss så de skulle bara leka klart så skulle de komma upp..ler.. Jag skickade iväg killen till sandra för att hämta frysen som vi fått av dem. Sen kom hela kompaniet, vi fikade med teé, kaffe och annanaspaj det va mumma.  Ha ha nu ska ni få höra! Henke och micke tränade gång med dotter Celine och det såg så kul ut. Jag och sandra passade på att gå ut och röka medans dotra va fullt upptagen med sin far och farbror.. Och när jag och sandra röker så kan det ta lite tid för vi ska ju parta om allt och ingenting..ler...Men det är kul... Nej nu ska jag ta och äta och sen lägga mig på soffan med killen ha det så gött nu...Ciao...



Leksakerna va omtyckta av barnen.....ler..







Sandra sitter och läser mig blogg..ler..



Gubbarna sitter med Celine och kollar på tv...Tog nog hårt på killarna att ha gåträning med Celine...Ha ha ha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0