Onsdagen den 21/1-09

Hej alla glada. I dag har jag inte gjort så mycket, dagen började med att jag gick till jobbet vid halv sju.  När jag kom dit så gjorde jag de vanliga rutinerna sen så har största delen bestått av att sitta i telefonen med olika folk och betalat massa räknningar. Jag slutade kl 16 och åkte då hem till syrran. Jag tog mig ett par mackor hos syrran för jag hade inte ätit på hela dagen. Satte mig med Jonis i köket men han va inte så matglad,han föredrög att äta ost före maten. När vi va klara så vilade vi en liten stund och sen va det på med kläderna och ut till lekparken. När vi varit i lekparken en stund så gick jag hem och syrran och barnene hem till mamma/mormor..


Sötisen tyckte att det va roligare med smörpakets locket än maten..ler.


Leker lite med dockvagnen. Efter att han blev storebror så leker
han mer med den. Han ser hur mamma Claudia gör och härmar henne...



När jag kommer in i vardagsrummet så sitter pappa Anders med lilla Mattias
och kollar på tv.


Nu har vi kommit till lekparken. Syrran och Jonis leker för fullt...


Jonathan ska åka rushkana. Han älskar att göra det...ler..




En glad liten pojke...


Försökte han leka med andra saker i likparken men det hade frysit fasst....
Ha ha en annan är inte alls inne på allt som finns att leka med..ler..

Så va det dax för mig att gå hem och det va mindre kul. De håller på med vårat sovrum. Vi ska få nya tapeter men det är ju så trångt och stökigt tills de är klara... De har slipat och spacklat i dag så blir det tappetsering i morgon..
Så här såg det ut när jag kom hem...SUCK....


I hallen ligger allt som ska vara i sovrummet förutom sängen...


Och här har vi vårat sovrum...

Tur att de är klara i morgon...Det ska bli skönt att få i årdning igen...
Från gula tapperter till grå och en svart fond vägg..ler..

Nej du nu ska jag laga lite mat och sen i säng om jag ska orka upp till jobbet i morgon..ler Kram på er alla där ute...
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0