Lördagen den 24/1-09

Jag visste att min lycka inte skulle vara långvarig.... Jag och Henke va på krogen för han hade vsc där och det sluta med att hans ex Jenny kom dit. Han va med henne nästan hela kvällen och så ringer hon mig när jag e påväg till garderåben. jag frågar vem det är och hör bara en tjej röst som frågar efter henke. När jag frågar vem det är så lägger hon på hela tiden. Och hon har mage att fortsätta ringa mig och fråga efter Henke. Jag och henke börjar bråka utanför krogen så polisen kommer . Jag ber dem gå och de gör det tillsist.. Vi fortsätter att bråka och jag gråter för då visar det sig att Jenny har suttit och kärleksförklarat sig för honom. Sen får jag ett medelande där det står det är >Jenny jag saknar dig... Han tyckte fortfarande inte att han gjort något fel.... >vi bråkade och jag förklarade för honom att ett ex tiöl mig vill ha mig och det får mig att inte prata med det exet men han kan minsan sitta med sitt ex en hel kväll utna några problem. Han blev arg och tog tag i mig så då kom polisen och skickade iväg honom jag grät och gick till bilden där mathilda va och hämtade upp mig...Jag åkte hem och Henke kom efter ett tag , vi pratar inte med varandra och jag har tagit av mig ringen för den betyder tydligen ingenting...jag visste att jag inte skulle få vara lycklig för om något bra händer mig så kommer det alltid något negativt med det... Nej nu orkar jag inte skriva mer för jag e aldeles för trött och sen har jag fan inget mer att säga men en sak e säkert gammla ex e inte att lita på....
Och killar har två hjärnor men tänker bara med en och det är kuken... Ha det bra niu och hoppas ni  haft en bättre kväll en mig...
Mathilad tusen tack för att du eller ska jag säga tony för att ni körde hem mig...Kram på er alla där ute och en sak till lita inte på någon annan än er själva...CIAO!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0