Fredagen den 23/1-09

I dag har det varit en kanon bra dag på jobbet. Jag och brukaren kollade på film och pratade massor. Sen kom Henke och hämtade mig när jag slutade och då åkte vi raka vägen till Erikslund och handlade. Sen va det raka vägen hem och laga mat. Sandra och kompanit kom hem till oss och åt och kollade in nya tapeterna. Vi käkade Tacos och sen va det raka vägen för Sandra till jobbet.


Sandra stekte köttfers medans jag skärde sallad och dyligt...ler...



När de åkt strax efter fem så vilade vi en stund och sen gick vi över till syrran. När vi kom dit så möttes vi upp av en jätte glad Jonathan och Diva..ler..



Jonathan har börjat ta alla ord man säger så man får passa sig..ler..


Henke fasnade i hallen med Diva... De gosade ett bra tag..ler...


När jag kom in i vardagsrummet så satt Mattias i babysittern och lekte
med babygymett...Mathilda satt i soffan..ler..



Vi började med att fika och prata om allt och ingenting....ler..


Jag satt och busade med Mattias..ler..


Puss på dig mitt älskade Mattias..ler..


När jag lämnat över Mattias till syrran så kom Jonathan och ville upp i mosters knä...


Sitter bröderna tillsammans...Så söta de är.ler..


ASG men Mathilda så du ser ut..ler...Sjuk bild på henne...ha ha

Nu har Simon äntligen kommit så nu kan vi börja med familjespelen..ler..
Vi började med Pratmakarna och körde killarna mot tjejerna..ler..


Simon och Diva...


Henke håller på att förklara något ord för resterande boys!!!! Ha ha det gick
inte så bra för dem vi vann ju självklart...


När vi va klara så tog jag en promenad med Diva runt ankdammen..ler
Fan saknar värkligen att ha hund...När vi skulle gå tillbaks så hade de
 stänkt av vägen som jag tänkte ta så jag höll nästan på att villa bort mig.
Men tillsist så hamnade jag vid lekparken som jag varit på med syrran och då hittade jag vägen ..ler..
 




Hon är så fin och det va inga problem alls att gå med henne. Hon e ordentligt
uppfostrad må jag facktist säga..


När jag kom hem till syrran igen så började vi spela kampen mellan man och kvinna..ler..
Det va väll inte lika kul...Ganska svåra frågor som vi tjejer fick tyckte jag...


Mathilda och Mattias..ha ha bra träning för dig tilda..ler...


Glada ni är..ler...


Lyckades få en frymt fin bild på Simon..ler..


Nu är det Henkes tur att ha Mattias och det klarar han fin fin..ler.. De värkar trivas ihop..ler..





Nu tog Simon över och det gick hur bra som helst..ler


Tror Simon va lite orolig men träning ger färdighet..ler..


Fin bild på er ..ler...

När Mathilda och simon åkte hem så fortsatte vi och spela och nog märktes det att
 vi va trötta..ler. Fan vi skaratta åt allt..ler..


Syrran har skitkul när hon ska ställa en fråga till killarna..ler..


 Ha ha den här bilden är klockren om ni får veta varför han är påväg att grina..ler..
Mattias satt och kollade på Henke när han drack och så visar Henke honom att flaskan e tom och då kom störtgrinet.. Det va som att han blev ledsen för att Ölen va slut...ler...>Såg så kul ut vi började alla att skratta åt Mattias..ler..

Nej du nu ska jag ta och sova så man orkar morgondagen. Det är ju utgång i morgon ....Kram på er alla där ute och god natt på er..hoppas vi ses i morgon med CIAO!!!!!



Kommentarer
Postat av: Mattan

Hahahaha! Ja vi hade verkligen skoj! Tack för en trevlig kväll bruden :)

2009-01-24 @ 09:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0