Fredag den 16/1-09

Hej hopp allihoppa..ler.. I dag så blev man väckt av att Sandra som kom med vårat schema. Hon satte på teé och sen tog vi oss en cigg. Efter att ha suttit i soffan och fördrift tiden med massor av tjej snack så va det dax för henne att hämta dotra på dagis. Själv satte jag mig ner och ringde mina chefer och sen ropade soffan på mig..ha ha , ja tro det eller ej men jag han knappt sättamig ner så somnade jag. Vaknade vid halv tolv tiden, då jag satte mig vid datorn och ringde upp min syster. Vi bestämde oss att ta en promenad till COOP medans äldsta sonen Jonathan och pappa Anders stannade vid lekparken


. När vi kom tillbaks så satte jag mig på en cyckel karusell med jonathan och vi åkterunt runt,  men gud vad yr man blir...Ha ha...


Jonathan står förväntansfull och väntar på att moster/jag ska sätta mig och köra den åt oss båda..He he





Ni kan tänk er vad vingligt det blev när man skulle resa sig...

Efter en stund gick vi alla hem till mig, där åt vi och sen kom Sandra och kompanit. Det va skitkul,  så kom även Henke hem tillsist. Sen har det varit full rulle här hemma.



Jonathan och anders busar för fullt...




Och nu sitter jag och plinkar  lite på tangentbordet för att fåtillnågot på denna sidan. Sen är det dax att fortsätta med fottoalbumet...Kram på er alla. CIAO!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0