Heldag med Mathilda och Isabelle!

Dagen började med världens huvudverk så jag låg länge i sängen, när det äntligen började avta så hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar. Jag och Nova tog en promenad i vinterkylan och sen lämnade jag henne hemma när jag skulle ner på stan och möta upp Mathilda med dottern Isabelle. Vi gick och åt det första vi gjorde och sen gick vi lite på stan, jag passade på att köpa julklapp till Mathias och Jonathan samt en jul skjorta till Henke. När vi va klara så bjöd Mathilda mig på fika och sen när vi skulle åka hem till mig så ringde syran och  ville ha en sak från Clas Ohlson så då gick vi dit och handlade först. När vi sen åkte så hämtade vi upp Diva hemma hos Mathilda och sen bar det i väg till Skälby.  När vi kom hem så visade jag henne runt och sen satte vi oss i vardagsrummet och snackade lite, sen gjorde Mathilda klart lilla Bella och så tog vi en promenad hem till syran med hennes sak. När vi kom dit så va mamma där, vi satte oss en stund och sen efter en timme ungefär så gick vi hem igen. När vi kom hem så höll Henke på med maten, vi pratade lite i vardagsrummet innan vi satte oss och käka. När vi käkat så pratade vi lite till och sen åkte Mathilda och kompani hem, jag har haft det så otroligt trevligt i dag och man får veta så mycket om barn och allt där omkring.

TUSEN TACK Mathilda för i dag KRAM!

Dagens bilder!

På Vivaldi!

 

Hemma!

Henke och Bella gosar!

Goa Diva!

Stolta mamma Mathilda med dottern!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0