En kanon dag med kanon sällskap.

I dag så har vi tagit det relativt lugnt, jag sov tills kl va närmare 10:30 och Henke gick upp vid 08:00. När jag kom upp så satte jag mig vid datorn en snabbis och sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar. När Henke va klar så åkte vi i väg och köpte stövlar till mig eftersom mina fötter har svullnat så kan jag ju inte ha mina stövlar som jag har här hemma. När vi kom hem så tog vi ut Nova och sen tog vi det lugnt en stund innan Henke började platta mitt hår, när han va klar så sminkade jag upp mig och sen åkte vi i väg till Bellmans.  När vi kom dit så hade alla kommit och de satt och väntade på oss, jag fick massa fina presenter och blommor. När jag öppnat dem så satte vi oss och snackade medans vi väntade på att maten skulle komma.  Vi käkade och sedan fikade vi och då gick Sofia och Hanna, en liten stund efter det så gick även Sandra S med familj medans vi andra satt kvar ett tag. Sen åkte även vi, syrran åkte hem med oss medans Johanna tog Maria och svärmor. När vi sedan kom hem så tog jag upp alla presenter och tog kort på dem jag är så otroligt nöjd med dagen. När jag va klar med det så ringde det på dörren och där stod Sofia och Axa. Jag och Nova klädde på oss och så gick vi över till syran, när vi kom dit så va det full rulle med barnen vi satte oss framför tv och Jonis ville att jag skulle hjälpa honom att göra rent bordet med svamp. Efter ett tag så gick vi hem, nu har jag och Henke legat och kollat på tv och nu ska jag nog kasta mig i säng.

Dagens bilder!

Härlig promenad i kylan!

Det blå huset är vårat!

Den här skolan gick jag i när jag va liten från 1-6 klass

 

Skogen vi brukar gå till med Nova ca fem min från oss

Inne på våran gård!

Vårat hus!

 

Bellmans!

Jag öppnar presenter!

Min underbaraste Sofia!

Goa Hanna!

Min underbara syster!

Maria och svärmor!

Sandra med dottern Celine och Emma!

Ha ha ha ja bättre än så här blev det fan inte... Jag och min kusin Johanna!

Micke, Sandra, Celine, Emma, Henke och jag!

Min kusin Johanna, syster Claudia, Sofia, Hanna och Maria!

Min disär... Mums!

 

Presenterna!

 

Av Maggan/svärmor!

Fina rosor samt ett presentkort på 500 kr på MediaoMarket!

 


Av Sofia, Gugge och Hanna!

Underbara rosor!

 

Av kusin Johanna och kompis Maria!

Guld halsband samt örhängen!

 

Av Emma, Danne, Sandra och Micke!

En underbart fin liten staty samt en fin ljusstake samt ett kort med grymt fin text.

 

Texten på kortet lyder:

Lotus blomman associeras med skapelse berättelsen inom Hinduismen.

Lakshmi: Gudinnan över framgång, vishet, välstånd & skönhet,förknippas med lotusblomman.

Kronbladens öppnande symboliserar själens utveckling. Dess förmåga att slå rot även i de mest gyttjiga områden, symboliserar möjlighet. Främst symboliserar den återfödelse. Tänd ett ljus i blomman... Låt det brinna för allt den symboliserar. Tillsammans med barnet du bär inom dig...

 

GRATTIS

30 ÅRS DAGEN

ÖNSKAR: Mikael, Sandra

Celine

Daniel, Emma

Sigge


Tusen tack tjejer för en kanon dag på Bellmans det bettydde mycket för mig att ni va där och firade mindag med mig. Och alla underbara presenter tusen tack ni är så goa allihopa kram.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0